Hoe kan ik spullen huren?
Dit kan via onze website of door een mail te sturen of te bellen. Na dat u een aanvraag heeft gedaan krijgt u van ons een bevestiging. Vanaf dan is uw reservering definitief.
Moet de apparatuur voor 00:00 uur terug zijn of moet ik 2 dagen huren?
Geen van beide. De spullen huurt u voor 24 uur oftewel 1 dag. Als u dus bijvoorbeeld op zaterdag morgen 11 uur de spullen ophaalt hoeven ze pas zondag morgen 11 uur terug te zijn. De spullen hoeven daarom niet voor 00:00 terug te zijn en u hoeft ook niet voor 2 dagen te huren.
Krijg ik kabels bij de apparatuur die ik huur?
Ja, u krijgt alle kabels die nodig zijn om de apparatuur te laten werken meegeleverd. Hiervoor hoeft u niks extra’s te betalen.
Ik kan niet vinden wat ik nodig heb?
Het kan zijn dat u net niet uw product vindt. Neem hiervoor vrijblijvend contact met ons op. Waarschijnlijk kunnen wij u dan toch verder helpen.
Ik weet niet wat ik nodig heb voor mijn feest?
Wij kunnen ons voorstellen dat het erg veel en lastig kiezen is. Neem hiervoor vrijblijvend contact op met ons. Wij zullen u proberen verder te helpen in uw keuze.
Waar kan ik betalen?
Dit kan bij het afhalen of afleveren van de gehuurde apparatuur. U hoeft dus niet op voorrand te betalen.
Wat moet ik doen bij schade?
Dit kan via mail of via telefoon gemeld. Wij zullen daarna de schade beoordelen en kijken wat repareerbaar is en wat niet
Wat te doen bij Diefstal?
Bij diefstal dient u per direct aangifte te doen bij de Politie. Ook moet er schriftelijk aan ons gemeld worden dat de spullen gestolen zijn.
Wat moet ik doen als ik spullen kwijt ben?
Dit moet via mail of telefoon aan ons gemeld worden.