Producten nieuwe indeling

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik spullen kwijt ben?

Dit moet via mail of telefoon aan ons gemeld worden.

Wat te doen bij diefstal?

Bij diefstal dient u per direct aangifte te doen bij de Politie. Ook moet er schriftelijk aan ons gemeld worden dat de spullen gestolen zijn.

Wat moet ik doen bij schade?

Dit kan via mail of via telefoon gemeld. Wij zullen daarna de schade beoordelen en bekijken of het een defect van het apparaat zelf is of ontstaan is door verkeerd gebruik. Wij nemen vervolgens binnen 72 uur contact met u op voor de verdere afhandeling van de schade.

Waar of wanneer moet ik betalen?

Dit kan bij het afhalen of afleveren van de gehuurde apparatuur. U hoeft dus niet op voorrand te betalen.

Ik weet niet wat ik nodig heb voor mijn feest?

Wij kunnen ons voorstellen dat het erg veel en lastig kiezen is. Neem hiervoor vrijblijvend contact op met ons. Onze professionals zullen u verder helpen in uw keuze en het afstemmen van de apparatuur op uw feest of gelegenheid

Ik kan dit ene ding niet vinden wat ik nodig heb?

Ondanks dat wij vele spullen zelf op voorraad hebben, kan het natuurlijk zijn dat u net het ene ding niet vindt bij ons op de website. Neem hiervoor vrijblijvend contact met ons op. Waarschijnlijk kunnen wij door obns grote netwerk aan partners u dan toch verder helpen.

Krijg ik kabels bij de apparatuur die ik huur?

Ja, u krijgt alle kabels die nodig zijn om de apparatuur te laten werken meegeleverd. Hiervoor hoeft u niks extra’s te betalen. Heeft u alleen kabels nodig of wilt u lange lengtes kabels dan kunt u dit terugvinden in onze kabels categorie.

Als ik 's avonds mijn feestje geef, mag ik de spullen dan de dag erna terug brengen?

De spullen huurt u voor 24 uur oftewel 1 dag. Als u dus bijvoorbeeld op zaterdag morgen 11 uur de spullen ophaalt hoeven ze pas zondag morgen 11 uur terug te zijn. De spullen hoeven daarom niet voor 00:00 terug te zijn en u hoeft ook niet voor 2 dagen te betalen. Mocht u de spullen de dag erna later willen terug brengen neem dan contact met ons op. Wij zullen dan samen met u een passende tijd afspreken.

Hoe kan ik spullen huren?

Dit kan via onze website of door een mail te sturen of te bellen. Na dat u een aanvraag heeft gedaan krijgt u van ons een bevestiging. Vanaf dan is uw reservering definitief.

×

Hallo!

Heeft u vragen aarzel dan niet en vraag het een van onze specialisten.

× Hoe kan ik u helpen?